Forum sport snookerkopernik Strona Główna sport snookerkopernik
sport snooker forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Shen Gong Wu ,Ataki i pojedynki mistrzów

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum sport snookerkopernik Strona Główna -> telewizja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kopernik
UK Championship winner



Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Śro 21:32, 15 Lis 2006 26    Temat postu: Shen Gong Wu ,Ataki i pojedynki mistrzów

Spis Shen Gong Wu
SERIA PIERWSZA
1. Moneta Modliszki - Daje właścicielowi skoczność tego owada .
2. Trzytonowa Tunika - To niezniszczalny pancerz ważący 3 tony (w angielskiej wersji dwie).
3. Oko Mistrza Dashi - Mały medalion, potrafi miotać błyskawicami. ( a w połączeniu z ostrzem zawieruchy można latać.)
4. Trzecia Ręka - To pas niebieski posiadający 3 pazury, po aktywacji spełnia każde życzenie właściciela, może się rozciągać. (W połączeniu z mocą Claya Ręka ma właściwości kamienia : jest twarda i może się zwiększać).
5. Pięść Tebigonga - Metalowa rękawica zdolna zniszczyć każdą ścianę itp. .
6. Jet Bootsu – te buty umożliwiają właścicielowi latanie i chodzenie po ścianach (lekceważą grawitacje).
7. Małpia Buława - To buława ( laska tyle że dłuższa ) z małą małpką na czubku. Daje posiadaczowi siłę, zwinność, i umiejętność małpy, lecz im dłużej trzyma się to Shen Gong Wu, tym bardziej upodabnia się do małpy.
8. Pajęczy Grzebień - Wystrzeliwuje kilka linek. Do jego używania niezbędna jest cierpliwość i duże skupienie, ponieważ inaczej linki zawrócą i atak jak odbity unieszkodliwi nie te osobę.
9. Złote Pazury Tygrysa - Potrafią przenieść właściciela w dowolne miejsce, które sobie wymarzy . (oprócz kosmosu)
10. Pałeczki Przemiany - Dzięki nim właściciel może się pomniejszać do rozmiarów ziarenka ryżu. ( w połączeniu z odwracającym lustrem można się powiększać )
11. Ostrze Zawieruchy - Miecz który kręcąc się potrafi tworzyć silne wiatry i huragany, a w połączeniu z Okiem Mistrza Dashi można latać.
12. Opończa Cieni - Powoduje że użytkownik przykryty nią jest niewidzialny.
13. Hełm Jonga - Dzięki temu hełmowi można zaobserwować co się dzieje z tyłu głowy.
14. Oko Sokoła - Pozwala patrzeć co się dzieje za ścianami, murami, gruntem, wodą, lawą itp. oraz pozwala widzieć to co jest daleko
15. Pierścień Dziewięciu Smoków - Pozwala stworzyć kopie właściciela, maksymalna ilość kopii to 9. Pierścień dzieli wszystko : charakter, dojrzałość, talent itp.
16. Szafirowy Smok - Bardzo niebezpieczne S.G.W., jest to figurka w sadzy gdy obetrze się choć ociupinkę zamienia się w wielkiego Szafirowego Smoka który może zmienić każdego w szafirowe posągi (Zombi) więc używanie go nie ma sensu (chyba że chce się zniszczyć populację ludzką, albo posłużyć się innym jako sługę.) Z każdą kolejną zamienioną osobą staje się coraz silniejszy, w końcu mogą ożywiać zrobione przez niego posągi.
17. Ogon Węża - Zamienia właściciela w ducha który może przenikać przez ściany. (w połączeniu
18. Kula Tornami - Może wylać nieskończone ilości wody. W połączeniu z mocą Omiego może strzelać lodem.
19. Gwiazda Hanabi - Strzela ogniem, można nią rzucać jak bumerangiem. (w połączeniu z mocą Kiniko może tworzyć figury z ognia .
20. Giętki Lotos - Rozciąga w nieskończoność kończyny właściciela.
21. Latawiec Longi - Pozwala szybować po niebie.
22. Język Saipinga - Pozwala na rozmawianie ze zwierzętami i na rozkazywanie im.
23. Latarnia Sun Chi- Może łączyć energie żywiołów oraz Chi z energią innych osób oświetlonych przez nią
24. Serce Jonga - Serce które może ożywić martwe przedmioty. Za jego pomocą można stworzyć Mala Mala Jonga.
25. Odwracające Lustro - Pozwala odwrócić działanie każdego Shen gong wu, lub odbić atak, aby leciał w użytkownika. (np. trzy tonowa tunika staje się lekka jak piórko )
SERIA DRUGA
26. Łuska Błyskawicy - To Shen Gong Wu pozwala właścicielowi (jak i innej osobie trzymającej tego S.G.W.) porusza się z prędkością światła. Z punktu używającego/ używających wygląda to jak zatrzymanie czasu.
27. Srebrzysta Manta - zamienia się w pojazd latająco - podwodny.
28. Kryształowe Okulary - dzięki nim można zobaczyć przyszłość.
29. Hełm Wushu - Dzięki temu hełmowi można odpierać ataki przeciwnika.
30. Skrzydła Tinabi - pozwalają latać jak orzeł, zostawiając po sobie ładny ślad tęczy
31. Rękawica Jisaku - przyciąga różne metalowe rzeczy jak magnes.
32. Kolec Piorunów - Strzela piorunami. (Od Oka Mistrza Dashi różni się tym że pioruny z Kolca mają działanie obszarowe. )
33. Kopiący Pancernik - zamienia się w pojazd, który kopie w ziemi jak kret .
34. Łapka Ju Ju - Strzela żądlącymi insektami.
35. Miotacz Jedwabiu - Pozwala strzelać pajęczyną.
36. Piasek Czasu - Pozwala osobie posypanej dowolnie przenosić się w czasie.
36. Słodki Bobas Między Nami - Po uaktywnieniu zamienia się w wielkiego bobasa który strzela wybuchającymi pieluchami i emituje fale dźwięku.
37. Rubin Ramzesa - Pozwala właścicielowi używać telekinezy.
38. Muszla Telepatii - Dzięki niej słyszy się myśli przeciwnika.
39. Widmo Strachu - Ożywia największy koszmar przeciwnika.
40. Przyczajona Puma - zamienia się w pojazd podobny do pumy. Przydatny przy przedzieraniu się przez dżunglę.
41. Lasso Boa Boa - To SGW zamienia się w kruszącego kości węża.
42. Monsunowe Sandały - wydłużają nogi właściciela, pozwalają robić długie kroki.
43. Mozaikowa Szala - Jest więziony w tym SGW Sibini. Prawdopodobnie może zamykać w sobie żywe istoty.
44. Skrzydła Monarchy - W połączeniu z Mozaikową Szalą, Sibini staje się potężniejszy, a moc nieznana.
45. Księżycowy Medalion - Może kontrolować księżyc.
46. Skrzela Hamachi - Dzięki nim można oddychać pod wodą.
47. Czarny Żuk - zamienia się w niemal niezniszczalną ognioodporną zbroję.
48. Sfera Yun - otacza właściciela (bądź wroga) nieprzenikalną barierą.
49. Cesarski Skorpion - może kontrolować każde Shen Gong Wu, w tym Mala Mala Jonga.
50. Kość Zing Zom - zamienia wrogów posiadacza w posłuszne zombie.
51. Fontanna Wiedzy - daje nielimitowaną wiedzę temu kto jej używa .Jednak bez siostrzanego SGW: orłoskopu daje tylko przypadkowe wiadomości.
52. Orłoskop - zmienia punkt widzenia właściciela. W połączeniu z fontanną wiedzy daje dostęp do wszystkich tajemnic świata.
53. Księżycowa Szarańcza - wystrzeliwuje chmarę żarłocznej szarańczy.
54. Kangur Dihatsu - zamienia się w wielkiego kangura.
55. Gejzer Wushan - wykasowuje część pamięci z umysłu przeciwnika.
56. Otumaniacz - sprawia że ludzie dziwnie się zachowują.
57. Mandżurska Muszka - zamienia właściciela w muchę.
58. Złoty Palec - może unieruchomić przeciwnika i zwierzęta, samochody i samoloty.
59. Mysz Hoduku - może naprawić błąd właściciela.
60. Ying Jojo - Tworzy portal do świata Ying-Yang, ale wychodząc bez Yang Jojo można uaktywnić złe chi.
61. Yang Jojo - Tworzy portal do świata Ying-Yang, ale wychodząc bez Ying Jojo można uaktywnić swoje dobre chi.
SERIA TRZECIA
62. Morfer Mobilizacji - Pozwala zmienić wygląd, wzrost i kształt posiadacza
63. Odwracające Rio - Dzięki temu SGW można przywrócić dawny wygląd każdej rzeczy np. ławkę w drzewo itp.
64. Huraganowe Klapki - Dzięki niemu właściciel może biegać bardzo, bardzo szybko.
65. Widmowe Oko - Może zrobić hologram każdej rzeczy niestety nie da się dotknąć hologramu ale hologram może dotykać wszystkiego.
66. Atom Kuzusu - To SGW rozdziela każdą rzecz i człowieka na atomy.
67. Królik Denshi - Jego właściciel może zamienić się w prąd.
68. Mrówki w Spodniach - To taca pełna mrówek, które mogą wejść do spodni przeciwnika.
69. Blasterowe Działo - Może wystrzelić właściciela jako kulę z armaty.
70. Ramiona Mikado - dają właścicielowi wielką siłę w rękach.


SERIA PIERWSZA
• Odcinek 1
Omi kontra Jack Spicer - Skakanie po kamieniach
Walka o: Oko Mistrza Dashi
Omi: Trzytonowa Tunika
Jack Spicer: Moneta Modliszki
Zwycięzca: Omi
• Odcinek 2
Clay kontra Jack Spicer - Łapanie rudzika
Walka o: Pięść Tebigonga
Clay: Oko Mistrza Dashi
Jack Spicer: Trzecia Ręka
Zwycięzca: Clay
• Odcinek 3
Kimiko kontra Jack Spicer - Wspinaczka na górę
Walka o: Małpią Buławę
Kimiko: Pięść Tebigonga
Jack Spicer: Jet Bootsu
Zwycięzca: Jack Spicer
Kimiko kontra Jack Spicer - Bieganie po kamiennych ścieżkach
Walka o: Złote Pazury Tygrysa
Kimiko: Pajęczy Grzebień
Jack Spicer: Małpia Buława
Zwycięzca: Kimiko
• Odcinek 4
Omi kontra Katnappé - Zabawa w berka
Walka o: Pałeczki Przemiany
Omi: Pazury Tygrysa
Katnappé: Pięść Tebigonga
Zwycięzca: Katnappé
• Odcinek 5
Pierwsze Shen Yi Bu
Raimundo kontra Tubbimura - Stanie na kamieniach
Walka o: Opończę Cieni
Raimundo: Trzytonowa Tunika i Oko Mistza Dashi
Tubbimura: Pięść Tebigonga i Ostrze Zawieruchy
Zwycięzca: Raimundo
• Odcinek 6
Kimiko (Kameleobot) kontra Jack Spicer - Skakanie po posągach
Walka o: Hełm Jonga
Kimiko (Kameleobot): Trzecia Ręka
Jack Spicer: Pałeczki Przemiany
Zwycięzca: Jack Spicer
• Odcinek 7
Omi kontra Jack Spicer - Snowboard
Walka o: Oko Sokoła
Omi: Pierścień Dziewięciu Smoków
Jack Spicer: Trzecia Ręka
Zwycięzca: Jack Spicer
• Odcinek 8
Omi kontra Jack Spicer - Szukanie Shen Gong Wu
Walka o: Szafirowego (czarnego) Smoka
Omi: Moneta Modliszki
Jack Spicer: Oko Sokoła
Zwycięzca: Omi
• Odcinek 9
Shen Yi Bu
Omi i Jermaine kontra Jack Spicer i jego Lokomorobot - Koszykówka
Walka o: Ogon Węża
Omi i Jermaine: Moneta Modliszki i Oko Sokoła
Jack i Lokomorobot: Jet Bootsu i Opończa Cieni
Zwycięzca: Omi i Jermaine
• Odcinek 10
Clay kontra Jack Spicer - Szukanie Shen Gong Wu w stogu siana
Walka o: Gwiazdę Hanabi
Clay: Ogon Węża
Jack Spicer: Ostrze Zawieruchy
Zwycięzca: Clay
• Odcinek 11
Kimiko kontra Katnappé - Skakanie po aligatorach
Walka o: Giętki Lotos
Kimiko: Moneta Modliszki
Katnappé: Pajęczy Grzebień
Zwycięzca: Katnappé
Raimundo kontra Kameleobot - Zabawa w chowanego z Shen Gong Wu
Walka o: Latawiec Longi
Raimundo: Oko Sokoła
Kameleobot: Trzytonowa Tunika
Zwycięzca: Kameleobot
Clay kontra Tubbimura - Ściganie się na lodzie
Walka o: Język Saipinga
Clay: Ogon Węża
Tubbimura: Pałeczki Przemiany
Zwycięzca: Tubbimura
Omi kontra Jack Spicer - Dotarcie do Shen Gong Wu tak, aby nie wylać ze szklanki ani kropli wody
Walka o: Latarnię Sun Chi
Omi: Gwiazda Hanabi
Jack Spicer: Małpia Buława
Zwycięzca: Omi
• Ocinek 12
Omi kontra Jack Spicer - Zbieranie żołędzi
Walka o: Serce Jonga
Omi: Jet Bootsu
Jack Spicer: Giętki Lotos
Zwycięzca: Jack Spicer
• Odcinek 13
Raimundo kontra Jack Spicer - Zabawa w berka z latarnią
Walka o: Odwracające Lustro
Raimundo: Złote Pazury Tygrysa
Jack Spicer: Giętki Lotos
Zwycięzca: Raimundo
SERIA DRUGA
• Odcinek 14
Omi kontra Dashi - Odebranie kamyczka od Dashi'ego na czas
Walka o: Magiczną Szkatułkę
Omi: Kula Tornami
Dashi: Nic
Zwycięzca: Omi
• Odcinek 15
bez pojedynków
• Odcinek 16
Pierwszy pojedynek trzech mistrzów
Omi kontra Jack Spicer kontra Robot Jack - Kto dłużej się utrzyma we wnętrzu drzewa
Walka o: Srebrzystą Mantę
Omi: Język Saipinga
Jack Spicer: Łuska Błyskawicy
Robot Jack: Opończa Cieni
Zwycięzca: Omi
• Odcinek 17
Omi kontra Vlad - Ucieczka z jaskini zanim zaleje się wodą
Walka o: Hełm Wushu
Omi: Kryształowe Okulary
Vlad: Trzytonowa Tunika
Zwycięzca: Omi
• Odcinek 18
Drugi pojedynek trzech mistrzów
Raimundo kontra Jack Spicer kontra Pandabubba - Wyśćig na łodziach
Walka o: Latawiec Longi
Raimundo: Oko Mistrza Dashi
Jack: Pajęczy Grzebień
Pandabubba: Pięść Tebigonga
Zwycięzca: Raimundo
• Odcinek 19
Clay kontra Cyklop - Strącenie przeciwnika ze skały
Walka o: Rękawicę Jisaku
Clay: Odwracające Lustro
Cyklop: Skrzydła Tinabi
Zwycięzca: Cyklop
Shen Yi Bu
Omi kontra Cyklop - Wyścig przez Dolinę Śmierci
Walka o: Kolec Starych Piorunów
Omi: Kula Tornami i Skrzydła Tinabi
Cyklop: Odwracające Lustro i Jetbootsu
Zwycięzca: Omi
• Odcinek 20
Omi kontra Zły Dojo - Schwytanie przeciwnika
Walka o: Miotacz Jedwabiu
Omi: Pałeczki Przemiany
Dojo: Pięść Tebigonga
Zwycięzca: Omi
• Odcinek 21
Pierwszy Pojedynek Mistrzów Tsunami
Omi i stary Omi kontra Jack Spicer i Stary Jack Spicer - Kto pierwszy wydostanie się z labiryntu
Walka o: Rubin Ramzesa
Omi i Stary Omi: Trzecia ręka i Kolec Starych Piorunów
Jack Spicer i Stary Jack Spicer: Małpia Buława i Moneta Modliszki
Zwycięzca: Omi i Stary Omi
• Odcinek 22
Omi kontra Jack - Większa beksa przegrywa
Walka o: Worek Shen Gong Wu
Omi: Miotacz Jedwabiu
Jack: Muszla Telepatii
Zwycięzca: Omi
• Odcinek 23
Pierwszy 8-osobowy Pojedynek
Omi, Raimundo, Clay i Kimiko kontra Babcia Lily, Wielka Meduza, Miniko Wiewiórka i Marchelita - Walka Sumo (Kto wypadnie z ringu)
Walka o: Przyczajoną Pumę
Omi, Raimundo, Clay i Kimiko: Trzytonowa Tunika, Miotacz Jedwabiu, Giętki Lotos i Opończa Cieni
Babcia Lily, Wielka Meduza, Miniko Wiewiórka i Marchelita: Pięść Tebigonga, Trzecia Ręka, Ogon Węża i Oko Mistrza Dashi
Zwycięzca: Omi, Raimundo, Clay i Kimiko
• Odcinek 24
Pierwszy Normalny Pojedynek Mistrzów
Mistrz Mnich Guan kontra Chase Young
Walka o: Wolność Doja, Xiaolińskich Smoków i Mistrza Mnicha Guana
Mistrz Mnich Guan: Swoja Osobista Broń
Chase Young: Własna Broń
Zwycięzca: Mistrz Mnich Guan
• Odcinek 25
Pierwszy Pojedynek Mistrzów Xiaolin
Kimiko kontra Sibini - Łapanie Shen Gong Wu i rzucające się na ringu Gejzery (Kto wypadnie z ringu)
Walka o: Skrzydła Monarchy
Kimiko: Oko Mistrza Dashi
Sibini: Pajęczy Grzebień
Zwycięzca: Kimiko
• Odcinek 26
Wyzwanie Shen Yi Bu
Omi kontra Raksha - Lodowy Hokej
Walka o: Gwiazdę Hanabi
Omi: Kula Tornami i Złote Pazury Tygrysa
Raksha: Księżycowy Medalion i Serce Jonga
Zwycięzca: Omi
• Odcinek 27
Omi kontra Jack - Wspinaczka na Górę Lodową
Walka o: Skrzela Hamachi
Omi: Kula Tornami
Jack: Jetbootsu
Zwycięzca: Omi
Omi kontra Dyris - Odebranie przeciwnikowi Shen Gong Wu
Walka o: Czarnego żuka
Omi: Skrzela Hamachi
Dyris: Pięść Tebigonga
Zwycięzca: Omi
• Odcinek 28
Clay kontra Jessie - Wyścig na motorach
Walka o: Worek Shen Gong Wu
Clay: Pałeczki Przemiany
Jessie: Miotacz Jedwabiu
Zwycięzca: Jessie
• Odcinek 29
Xiaolin kontra Straszliwa Czwórka - Kto dłuzej utrzyma się na linach w ciemnościach
Walka o: Cesarskiego Skorpiona
Xiaolin: Oko Sokoła
Straszliwa Czwórka: Kula Tornami
Zwycięzca: Xiaolin
• Odcinek 30
Kimiko kontra Pandabubba - Kto pierwszy zwycięży w Błotnych Zombie 4
Walka o: Kość Zing Zom
Kimiko: Miotacz Jedwabiu
Pandabubba: Opończa Cieni
Zwycięzca: Kimiko
• Odcinek 31
Omi,Kimiko,Clay kontra Wuya - Kto zabierze przeciwnikowi wszystkie Shen Gong Wu
Walka o: wolność Raimunda
Omi, Kimiko, Clay: Pięść Tebigonga, Giętki Lotos, Pajęczy grzebień
Wuya: Hełm Jonga, Trzecia ręka, Moneta modliszki
Zwycięzca: Omi, Kimiko, Clay
• Odcinek 32
Omi kontra Jack - Kto pierwszy spadnie z drzewa
Walka o: Pałeczki Przemiany
Omi: Moneta Modliszki
Jack: Małpia Buława
Zwycięzca: Omi
• Odcinek 33
Raimundo kontra Gigi - Wyzwanie Shen Yi Bu - Kto pierwszy znajdzie Shen Gong Wu
Walka o: Księżycową Szarańczę
Raimundo: Oko Sokoła i Skrzela Hamachi
Gigi: Odwracające Lustro i Kolec Starych Piorunów
Zwycięzca: Raimundo
• Odcinek 34
Omi kontra Chase Young - Naśladowanie przeciwnika(style kung-fu)
Walka o: Monetę Modliszki
Omi: Kula Tornami
Chase Young: Opończa Cieni
Zwycięzca: Omi
• Odcinek 35
Omi kontra Jack Spicer - Prawda czy kłamstwo
Walka o: Monsunowe Sandały
Omi: Miotacz Jedwabiu
Jack Spicer: Giętki Lotos
Zwycięzca: Omi
• Odcinek 36
Omi kontra Tubbimura kontra Jack kontra Jermaine - Pojedynek Mistrzów Tsunami - Walka Gladiatorów
Walka o: Złoty Palec
Omi: Rubin Ramzesa
Tubbimura: Opończa Cieni
Jack: Mandżurska Mucha
Jermaine: Lasso Boa Boa
Zwycizżca: Omi i Jermaine
• Odcinek 37
Jack kontra Omi - Szukanie SGW w błocie
Walka o: Mysz Hoduku
Jack: Język Saipinga
Omi: Kula Tornami
Zwycięzca: Jack
• Odcinek 38
bez pojedynków
• Odcinek 39
bez pojedynków
SERIA TRZECIA
• Odcinek 40
Chase Young i jego 3 wojowników kontra Xiaolin - Gra w Piłkę Nożną
Walka o: Wolność Omiego
Chase Young i wojownicy: nic
Xiaolin: nic
Zwycięzca: Xiaolin
• Odcinek 41'
'
• Odcinek 42
Kimiko kontra Wuya - Deszcz meteorów
Walka o: Morfer Moby
Kimiko: Yang Jojo
Wuya: Ying Jojo
Zwycięzca: Kimiko
• Odcinek 46
Raimundo kontra Omi - Kto pierwszy padnie
Walka o: Worek Shen Gong Wu
Raimundo: Super Klapki
Omi: Skrzela Hamachi
Zwycięzca: Omi
• Odcinek 47
Szafirowy Smok i 2 zwierzęta kontra Omi,Clay i Kimiko - Kto pierwszy Zleci
Walka o: Widmowe Oko
Szafirowy Smok i 2 zwierzęta: nic
Omi,Clay i Kimiko: Nic
Zwycięzca: Omi,Clay i Kimiko
• Odcinek 48
Dojo kontra Wuya - Gra w Pinball
Walka o: Fałszywą Kulę Tornami
Dojo: nic
Wuya: nic
Zwycięzca: Wuya
• Odcinek 50
Kimiko(jako Jack Spicer) kontra Chase Young kontra Hannibal - Kto dłużej utrzyma się na kamieniach
Walka o: Blasterowe Działo
Kimiko(jako Jack): palmtop zawierający zmniejszoną Muszlę Telepatii i Oko Mistrza Dashi
Chase: Ogon Węża
Hannibal: Morfer Moby
Zwycięzca: Kimiko(jako Jack)


Xiaolin

* Omi - młody, utalentowany mnich, który od najmłodszych lat szkolił swoje techniki walki w klasztorze Shaolin, nie mając kontaktu ze światem wewnetrznym. To spowodowało, że Omi nie do końca rozumie niektóre oczywiste sprawy i czesto mylą mu się powiedzenia używane przez rówieśników. Omi jest perfekcjonistą, uważa się też za przywódcę grupy. Jest może nieco zarozumiały, ale też rozbrajająco naiwny, szlachetny i dumny. Nienawidzi kłótni w grupie, zaś jego największym strachem jest wiewiórka Miniko. W przyszłości ma zostać Smokiem Wody.
* Raimundo Pedrosa - brazylijski cyrkowiec. Największy luzak w grupie, który ma skłonność do lekceważenia zasad. Uwielbia nabijać się z Omiego i Clay'a, przy czym ten pierwszy nie do końca rozumie żarty Raimunda. Ciężko znosi niepowodzenia, jest z początku dość zarozumiały, jednak z czasem nabiera rozumu i staje sie najrozważniejszym ze Smoków. Posiada olbrzymi spryt i zwinność. W przyszłości ma zostać Smokiem Wiatru.
* Kimiko Tohomiko - córka bogatego producenta gier z Tokio. Gdy była mała, jej ojciec przynosił jej do domu mnóstwo elektronicznych zabawek, zapominając o tak prostych potrzebach, jak nowe ubrania. Przez to obecnie Kimiko uwielbia się przebierać i zmieniać fryzury. Uwielbia kolorowe ciuchy, nowoczesną technologię oraz wielkie i ruchliwe miasta. Z początku brak jej pewności siebie, jednak z czasem odnajduje w sobie spokój i cierpliwość. Od czasu do czasu zdarza się jej jednak wydrzeć na pozostałych. Ma dość wybuchowy charakter i olbrzymią, jak na swój wzrost siłę. W przyszłosci ma zostać Smokiem Ognia.
* Clay Bailey - kowboj z wielkiego rancza w Teksasie. To najspokojeniejszy wojownik z całej grupy, który zawsze potrafi dostrzegać prostrze rozwiązania problemów. Jest cichy i ciężko wyprowadzić go z równowagi, jednak udaje się to z powodzeniem Raimundowi. Clay w rozmowie używa dość malowniczych przenośni, zaś w walce swojej olbryzmiej siły. Gdy się rozkręci , niewiele rzeczy jest w stanie go zatrzymać. To prawdziwy dżentelmen. W przyszłości ma zostać Smokiem Ziemi.
* Dojo Kanojo Cho - to prawdziwy smok, a nie gekon, jak określił go Raimundo podczas pierwszego spotkania. Posiada tylko przednie łapy, co jednak bynajmniej nie przeszkadza mu się poruszać, np. szybko uciekać. Jest przede wszystkim Strażnikiem Zwoju. 1500 lat temu pomagał Wielkiemu Mistrzowi Dashi ukryć Shen Gong Wu, jednak z czasem pozapominał ich rozmieszczenia. Potrafi zwiększyć się do rozmairów olbrzymiego stwora oraz latać w przestworzach. Wyczuwa też uaktywnienie się Shen Gong Wu - najczęściej objawia się to wysypką, odpadaniem łusek czy bólami brzucha, które narastają w miarę zbliżania się do Wu.
* Mistrz Fung - jest starym nauczycielem klasztoru Shaolin, który roztacza swą opiekę nad czwórką Smoków. W rozmowie często sypie dziwnymi powiedzonkami i mądrościami, które niekiedy ciężko jest zrozumieć nawet samemu Dojo. Mistrzem został jednak nie tylko z powodu mądrości, ale także doskonałych zdolności, które niestety przytępił nieco czas. Jego głównym zadaniem poza szkoleniem młodych adeptów jest takze pilnowanie krypty Shen Gong Wu i nie dopuszczanie, aby cenne Wu dostały się w ręce zła.
* Mistrz Mnich Guan - shaoliński bohater, który pomagał Dashiemu i Chase Youngowi pokonać Wuyę. Jest mistrzem wszystkich odmian Tai Chi. Posiada własną, niezwykle cenną broń, dla której może zrobić wszystko. Dzięki Omiemu i pozostałym Smokom na nowo odkrywa w sobie odwagę i wolę walki.
* Jermaine - młody koszykarz z Nowego Yorku, z którym zaprzyjaźnia się Omi. Pomaga młodemu mnichowi zdobyć Ogon Węża w Pojedynku Mistrzów. Odmawia, gdy Omi propnuje mu podróż do klasztoru Shaolin w celu doskonalenia swoich umiejętności. Jermaine po 2 miesiącach od spotkania z Omim postanawia skorzystać z jego propozycji szkolenia się i przyjeżdża do Shaolinu jako piąty Smok.
* Wielki Mistrz Dashi - żyjący 1500 lat temu twórca wszystkich Shen Gong Wu, który swojego czasu pokonał Wuyę i zamknął jej ducha w niewielkim pudełku.
* Stary Omi - jest Omim z przyszłości, który pojawił się, aby ostrzec Smoki przed niebezpieczeństwem ze strony Heylinu, w którego posiadaniu znalazło się niebezpieczne Shen Gong Wu: Piasek Czasu.
* Roboty Shaolin - niewielkie Twoj-boty wyprodukowane przez pana Tohomiko, które przybierają wygląd, umiejętności i charakter właściciela. Każdy ze Smoków (łącznie z Dojo) posiada po jednym. Niestety, mogą zostać wykorzystane przeciwko swoim właścicielom, bowiem ich mechaniczne mózgi da się przeprogramować.
* Chucky Choo - brat Dojo o skrajnie odmiennym charakterze. Jest kłamliwy, przez co często wpada w tarapaty, i niezwykle sprytny. Nosi letnią koszulke i wisiorek z inicjałami CC. Po raz pierwszy pojawia sie o nim wzmianka w odcinku "Nieco Jermaine'a", kiedy Dojo usiłuje pogodzić Omiego i Jermaine'a opowieścią o sobie i swoim bracie i w efekcie sam wybucha niemal płomiennym gniewem.

[edytuj] Heylin

* Jack Spicer - "geniusz zła", jak lubi siebie określać, nieustannie planujący podbój świata. Ma albinoską urodę i czerwone włosy, ubiera się w gotyckim stylu oraz zawsze ma charakterystyczny dla siebie makijaż. W istocie Jack jest geniuszem - ale tylko jeśli chodzi o budowę robotów czy maszyn, kiedy jednak trzeba zdobyć Shen Gong Wu, wygrać Pojedynek Mistrzów czy chociażby zawiazać sznurowadła, Jack nawala zupełnie. Tchórzliwy maminsynek, którego łatwo jest wyrolować przez jego naiwność. Zupełne lekceważenie go może jednak okazać się błędem. Jego idolem jest Chase Young, który jednak nie chce mieć z nim nic wspólnego.
* Wuya - heylińska wiedźma, którą 1500 lat temu Wielki Mistrz Dashi pokonał i uwieził w chińskim pudełku na puzzle. Przez sporą część serialu występuje pod postacią ducha, jednak dwukrotnie udaje się jej odzyskac ciało. Dąży przede wszystkim do odzyskania go na stałe i późniejszego podbicia świata. Jest podstępna, chciwa i złośliwa, ale lojalnych sobie potrafi godnie wynagradzać (pod warunkiem, że nie są Jackiem Spicerem).
* Le Mim - zwerbowany we Francji przez Jacka i Wuyę magiczny mim, który potrafi nie tylko udawać, że coś trzyma albo czymś rzuca, ale sprawić, aby ta iluzja stała się rzeczywistością.
* Katnappé - prawdziwe imię Ashley - blondwłosa dziewczyna z bogatej rodziny, której celem jest wiedzenie życia pełnego luksusu i nieuczciwego. Nie zależy jej na podboju świata. Do walki włacza się jedynie wtedy, kiedy może się przy tym dobrze zabawić. Hoduje zmutowanie genetyczne koty, które mimo niewielkiego wzrostu mogą zaleźć człowiekowi za skórę.
* Tubbimura - wyjatkowo opasły ninja, który nosi przy sobie niezliczone ilości broni. Tak, jak w przypadku wzrostu Omiego, nie jest bezpiecznie lekceważyć czy wyśmiewac nieco krąglejsza niż u innych ludzi figurę Tubbimury.
* Kameleobot - robot stworzony przez Jacka, który może przemienić sie w każdą zaprogramowaną w pamięci postać, m.in. w Wuyę, Jacka Spicera, Mistrza Funga i Kimiko. Jack porwał Kimiko i w jej miejsce wysłał Kameleobota, aby ukradł Shen Gong Wu z shaolińskiej krypty. Został zniszczony przez Omiego, jednak Jackowi potem udało się go odbudować.
* Mala Mala Jong - niepokonany demon stworzony wyłacznie z Shen Gong Wu, które ożywia Serce Jonga. Co 1000 lat Mala Mala Jong sam się tworzy, po czym z pomocą Pierścienia Dziewięciu Smoków zamienia się w Straszliwą Czwórkę. Pod tą postacią kontrolować go może osoba posiadająca Cesarskiego Skorpiona.
* Robot Jack - stworzony przez Jacka na włąsne podobieństwo robot, którego od oryginału odróznia jedynie głos (oraz nieco większa siła). Z początku współpracuje z Jackiem, potem jednak zaczyna działac na własny rachunek. Zniszczony przez Omiego, zostaje ponownie odbudowany przez Spicera, ale mimo wszczepienia chipu posłuszeństwa nie chce się go słuchać, a nawet zmienia mu wszystkie zamki w domu. Jest równie podstępny, jeśli nie bardziej od oryginału.
* Vlad - rosyjski szpieg Jacka, wysłany do klasztoru Shaolin na przeszpiegi. Stosując Odwracające Lustro sprawia, że Omi uznaje siebie za największe zagrożenie dla Shaolinu i postanawia odejść. Jest silny i bardzo przekonywujący, jednak zbytnio lekceważy przeciwnika i nie potrafi się powstrzymać przed chwalipięctwem.
* PandaBubba - szef hongkongskiego podziemia, który posiada władzę, znaczne wpływy i pieniądze, nie jest w stanie go zatrzymac nawet więzienie. Odkąd Jack wymienił swoje Shen Gong Wu na części do robota, nieopatrznie zostawiajac instrukcję w lewym Jetbootsu, dąży do zyskania wszystkich Wu, a wraz z nimi przejęcia włądzy nad światem interesów. Z wyglądu nieco przypomina pandę.
* Cyklop Heylinu - zwerbowany przez Wuyę i Jacka na pustyni wielki, czerwony cyklop. Posiada olbrzymią siłę i intelekt małego dziecka, co połączone razem tworzy istnie wybuchową mieszankę. Wymaga stałej opieki: mycia czy karmienia, w zamian jednak oferuje bezwględne posłuszeństwo. Uwielbia Jacka, który później używa go jako środek transportu. Jest notorycznie wyzywany przez Jacka, jednak zupełnie się tym nie przejmuje.
* Stary Jack Spicer - zramolały, przygłuchy i na wpół łysy Jack z przyszłości, poruszający sie z pomocą balkoniku. Zna jednak położenie wszystkich Shen Gong Wu, przez co Jack Spicer ściąga go to teraźniejszości.
* Drużyna Zła (Attyla, Billy the Kid, Czarnobrody, pani Cornhaven) - są to "najwięksi" złoczyńcy historii, których Jack ściąga do pomocy w zdobywaniu Shen Gong Wu za pomocą Piasku Czasu. Być może stanowiliby zagrożenie, jednak nie potrafią ze sobą współdziałać. Najprawdopodobniej zostali więc odesłani na powrót do swoich czasów.
* Największe Lęki Shaolinu (Babcia Lily, Lil' Chica, Miniko i Meduza) - są to największe lęki czwórki Smoków. Kolejno: Clay'a, Kimiko, Omiego i Raimunda. Zostają powołane do życia przez Jacka Spicera za pomocą Widma Strachu i znacznie osłabiają shaolińskich wojowników. Gdy jednak przyjaciele zamieniaja się miejscami podczas walki, mogą spokojnie walczyć. W końcu jednak każdy z bohaterów musi stawić czołow łasnemu lękowi - i wszyscy robią to z powodzeniem.
* Chase Young - prawdziwie zły charakter. Swojego czasu razem z Mistrzem Mnichem Guanem i Wielkim Mistrzem Dashi walczył przeciwko Wuyi, jednak później został przkonany przez Hanibala Roy'a do wypicia niezwykłej zupy, zapewniajacej olbrzymią moc i nieśmiertelnośc temu, który bedzie ją pił. W wyniku tego Chase Young zyskał postać wielkiego jaszczura, moc przemieniania pokonanych wojowników w dzikie koty, a także nowy, zły charakter. Zachowuje spokój w każdych niemal warunkach i sprawia wrażenie, jakby cały czas kontrolował sytuację. Z jednej strony jest zły i pragnie władzy nad światem, z drugiej także ma swój honor. Szanuje przeciwników, co nie zmienia faktu, że jest dla nich bezlitosny.
* Sinibi - niewielki, złośliwy demon o wyglądzie skorka, który jest o tyle niebezpieczny, że potrafi przejmowac kontrolę nad cudzym ciałem. Ponad 1000 lat temu został uwięziony w Mozaikowej Szali za próbę zawładnięcia światem. Gdy Kimiko przypadkowo upuściła to Shen Gong Wu i rozbiła je, Sinibi uwolnił się i opanował ciało Clay'a. Został ponownie uwięziony w połączonych ze sobą Wu: Mozaikowej Szali i Skrzydłach Monarchy.
* Dyris - piękna i złośliwa Syrena, która jakiś czas wcześniej próbowała zatopić świat, jednak powstrzymał ją łowca Klofange, zamrażajac ją. Odmrożona, zyskała na jakiś czas schronienie w klasztorze Shaolin. Po wyjściu z wody przemienia się w drapieżnego potwora. Wreszcie ponownie została pokonana i uwięziona, gdy Klofange zamroził się razem z nią.
* Robo-Wuya - robot stworzony przez Jacka na podobieństwo Wuyi, po tym, jak prawdziwa Wuya odeszła z Chase Youngiem. Posiada ciało kobiety i jest z początku niezwykle wierna Jackowi, potem jednak, widząc jego tchórzostwo wobec GiGi'ego, postanawia odejść.
* Nasienie Heylinu - niewielkie nasionko, którego wspomnienie jednak budzi w Dojo olbrzymi lęk. Bowiem po umieszczeniu w ziemi i podlaniu go, z Nasienia wyrasta uświadomiony kwiat, który może zamieniać ludzi i zwierzęta w rośliny. Adepci Shaolin otrzymują polecenie pilnowania szkatułki z nasieniem, jednak Jack Spicer wykrada ją im. Po przypadkowym przebudzeniu Nasienia, postanawia nazwać go GiGi i poleca wykraść mu Shen Gong Wu z Krypty Shaolin. Gigi jednak szybko się uczy i wkrótce buntuje się przeciw Jackowi, zamieniajac jego i Vlada w rośliny, po czym postanawia zrobić to samo ze wszystkimi zwierzętami i ludźmi, dajac początek erze roślin. Jedyną rzecza zdolną go powstrzymać jest Wu: Ksieżycowa Szarańcza.
* Kumpel-bot - robot stworzony przez Jacka i ożywiony z pomocą Serca Jonga. Podczas walki z shaolińskimi Smokami nie może znieść nienawiści i tego, że nie chcą oni okazać mu sympati. Sam pozbawia się Serca Jonga, które spada na sam dół śnieżnej rozpadliny, tworząc Rakshę.
* Raksha - wielki, śnieżny bałwan, który mógłby zawładnać światem, jednak wystarcza mu to, że świat jest zamraznięty i nie ma słońca, które mogłoby go rozpuścić. Porusza się i żyje dzięki Sercu Jonga, jednak w momencie, gdy zostaje go pozbawiony, rozpuszcza się.
* Fasolka Hannibal Roy - mała i niezwykle złośliwa diabelska fasolka, która jest może nieco naiwna, ale też niezwykle chciwa i sprytna. Posiada osobowość mężczyzny. 1500 lat temu Hannibal podstępem nakłonił Chase Younga do wypicia magicznej zupy Lao Mang Long. Chase nie okazał mu jednak wdzięczności, zamykajac go w wymiarze Ying-Yang. Hannibal Roy używa nieustannie Shen Gong Wu zwanego Moby Morpherem oraz wykorzystuje Ptaka Ying-Yang.

[edytuj] Inni

* Pan Bailey - ojciec Clay'a, który posłał syna do klasztoru Shaolin, aby ten został "prawdziwym męzczyzną". Jest bardzo stanowczy, surowy i niezwykle uparty, zaś do Clay'a odnosi się momentami wręcz nieuprzejmie. Nie widząc postępów w nauce, zabiera bohatera z powrotem na rodzinne ranczo, gdzie też wkrótce udają się pozostali, aby odzyskać Shen Gong Wu - Gwiazdę Hanabi, przekazywaną w rodzinie Bailey'ów z pokolenia na pokolenie. Mimo całej surowości, panu Bailey'owi bardzo zależy na dobrze Clay'a i gdy ten wreszcie zdenerwowany każe ojcu być cicho, uznaje go za dorosłego i pozwala wrócić wraz z przyjaciółmi do klasztoru.
* Megan - jest małą i niezwykle słodką kuzynką Jacka, która nic sobie nie robi z jego planów zawładnięcia światem. Jest dzieckiem i zachowuje się jak dziecko - zależy jej jedynie na dobrej zabawie. Doprowadza do szału Spicera, używając jego botów jako lalek. Jest mściwa, odważna i bystra - a przy tym dość zarozumiała.
* Jessie - jest młodszą siostrą Clay'a, która zawsze zyła w cieniu brata. Nie mogąc tego znieśc, założyła gang Czarnych Żmij. Mimo dość niemiłego zachowania, nie jest zła. Po wygraniu Pojedynku Mistrzów z Clayem, dręczona wyrzutami sumienia oddaje shaolińskim Smokom Shen Gong Wu (poza Skrzydłami Tinabi) i niejako godzi się z Clay'em.
* Pan Tohomiko - ojciec Kimiko, właściciel największej firmy elektronicznej w Tokio, produkującej przede wszystkim zabawki oraz roboty. Bardzo kocha swoją córkę, jednak nie zawsze rozumie jej potrzeby (jak mówi Kimiko: "kiedy byłam mała, przynosił mi wszystkie najnowsze zabawki. Musiałam błagać go, żeby kupił mi jakieś ubrania"). Jest dośc naiwny i niezwykle serdeczny. To on podarowuje piątce Smoków Twój-boty.
* Klofange - łowca, który swojego czasu zamroził złą Syrenę Dyris. Jest doskonale wyposażony, posiada też jedno czerwone oko i szpecącą bliznę. Gdy Dyris schroniła się w klasztorze Shaolin, na krótki czas połączył swe siły z Jackiem Spicerem. Dzięki pomocy shaolińskich Smoków w końcu pokonał Syrenę po raz kolejny i wraz z nią dał się zamrozi


W jakim odcinku jakie Wu

Dokładny opis Shen Gong Wu oraz postacie, które je zdobyły jako pierwsze.

[edytuj] Seria 1

1. Podróż Tysiaca Mil (The Journey of a Thousand Miles)

* Moneta Modliszki - moneta, która po aktywowaniu daje właścicielowi skoczność i zwinność modliszki.

Zdobywa ją: Jack Spicer
Miejsce odnalezienia: ciemna uliczka w San Francisko

* Trzytonowa Tunika - koszula, która po aktywowaniu tworzy trzytonową zbroję (wg oryginalnej wersji dwutonową).

Zdobywa ją: Xiaolin
Miejsce odnalezienia: most w Wenecji

* Oko Mistrza Dashi - niewielki amulet, zdolny jednak wytworzyć pioruny. Jego moc jest niewyczerpana.

Zdobywa je: Omi w Pojedynu Mistrzów
Miejsce odnalezienia: drzewo w lesie


2. Jak Skała! (Like a Rock!)

* Trzecia Ręka - posiadajacy 3 pazury pas, który po aktywowaniu staje się dodatkową, niezwykle rozciagliwą i giętką ręką właściciela. W połączeniu z mocą Clay'a ma właściwości kamienia: jest twarda i o wiele większa.

Zdobywa ją: Jack Spicer
Miejsce odnalezienia: prawdopodobnie Francja

* Pięść Tebigonga - pięść zdolna zniszczyć każdą przeszkodę.

Zdobywa ją: Clay w Pojedynku Mistrzów
Miejsce odnalezienia: u podnóża góry


3. Zaplątana Pajęczyna (Tangled Web)

* JetBootsu - niezwykłe buty całkowicie lekceważące grawitację, dzięki czemu można w nich chodzić po ścianach czy suficie, a także latać.

Zdobywa je: Jack Spicer
Miejsce odnalezienia: nieznane

* Małpia Buława - kij z niewielką małpką na czubku, który aktywowany daje posiadaczowi siłę, zwinność, i umiejętność małpy, a także ogon, lecz im dłużej trzyma się to Shen Gong Wu, tym bardziej upodabnia się do małpy (także w sensie sposobu myślenia). Jej moc jest największa w Roku Małpy.

Zdobywa ją: Jack Spicer w Pojedynku Mistrzów
Miejsce odnalezienia: góra

* Pajęczy Grzebień - chiński grzebień, który wystrzeliwuje dość cienkie, ale niezwykle mocne linki, oplatające się wokół przeciwnika albo dowolnego przedmiotu. Tu Shen Gong Wu wymaga olbrzymiego skupienia i opanowania, w razie jego braku - linki zawracają i oplątują właściciela.

Zdobywa go: Kimiko
Miejsce odnalezienia: jezioro Loch Ness

* Złote Pazury Tygrysa - nakładane na rękę pazury, które potrafią przenieść właściciela w dowolne miejsce na ziemi.

Zdobywa je: Kimiko w Pojedynku Mistrzów
Miejsce odnalezienia: wnętrze pałacu


4. Katnappé! (Katnappé!)

* Pałeczki Przemiany - pałeczki podobne tym, które służą w Japoni do jedzenia. Dzięki nim właściciel - a wraz z nim wszystko, co trzyma - lub też dowolny przedmiot czy przedmioty zostaje pomniejszone do rozmiarów ziarenka ryżu.

Zdobywa je: Katnappé w Pojedynku Mistrzów
Miejsce odnalezienia: otwarta przestrzeń


5. Shen Yi Bu (Shen Yi Bu)

* Ostrze Zawieruchy - miecz silnie związany z żywiołem powietrza, wywołujący niesamowite huragany i wichury. W połączeniu z Okiem Mistrza Dashi pozwala właścicielowi latać.

Zdobywa je: Tubbimura
Miejsce odnalezienia: plaża w Rio

* Opończa Cieni - szara płachta, która aktywowana sprawia, że osoba lub przedmiot nią nakryty staje się niewidzialny.

Zdobywa ją: Raimundo w Pojedynku Shen Yi Bu z zamianami
Miejsce odnalezienia: fontanna


6. Kameleobot (Chameleon)

* Hełm Jonga - hełm, który pozwala widzieć to, co się dzieje z tyłu bez odwracania głowy.

Zdobywa go: Jack Spicer w Pojedynku Mistrzów
Miejsce odnalezienia: świątynia


7. Pierścień Dziewięciu Smoków (Ring of the Nine Dragons)

* Pierścień Dziewięciu Smoków - pierścień, który może stworzyć maksymalnie 8 kopii właściciela (a więc razem z nim samym jest ich 9). Łącznie kopie mają taką samą siłę, mądrość, charakter, dojrzałość, etc. - oddzielnie każda zawiera zaledwie cząstkę. Umiejętności mogą zostać podzielone po równo na wszystkie kopie lub też nierównomiernie.

Zdobywa go: Xiaolin

* Oko Sokoła - niezwykły amulet, który pozwala widzieć przez różne przeszkody typu ściana, podłoga, skała, itp., a także dostrzegać rzeczy niezwykle oddalone.

Zdobywa je: Jack Spicer w Pojedynku Mistrzów


8. Noc Szafirowego Smoka (Night of the Sapphire Dragon)

* Szafirowy Smok - niezwykle niebezpieczne Shen Gong Wu, które musi być nieustannie pokryte sadzą, bowiem w innym wypadku samo się aktywuje. Ma moc przemieniania żywych w szafirowe posągi. Z każdą kolejną osobą, Szafirowy Smok rośnie w siłę, wreszcie może ożywiać stworzone przez siebie posągi jako zombie. Powstrzymać go może tylko ponowne dokładne pokrycie sadzą.

Zdobywa go: Omi w Pojedynku Mistrzów


9. Mój ziomal Omi (My Homey Omi)

* Ogon Węża - wiecznie poruszające się Shen Gong Wu, które potrafi przenikać przez wszelkie przeszkody. Tego, kto je trzyma, czyni podobnym do ducha - a wiec pozwala przeniknąć przez każdą przeszkodę - nie chroni jednak przed atakami np. Okiem Mistrza Dashi.

Zdobywa go: Omi razem z Jermaine w Pojedynku Shen Yi Bu


10. Wielki jak Teksas (Big as Texas)

* Kula Tornami - niewielkia niebieska kula, która może z siebie wylać nieskończone ilości wody, a w połączeniu z mocą Omiego, wytwarzać także lód.

Zdobywa ją: Jack Spicer

* Gwiazda Hanabi - niewielka gwiazdka, która aktywowana wystrzeliwuje z siebie kule ognia. W połączeniu z mocą Kimiko może wytwarzać nieprzerwany strumień ognia. Daje się nią rzucać jak bumerangiem.

Zdobywa ją: Clay w Pojedynku Mistrzów.


11. Generalny Łomot (Royal Rumble)

* Giętki Lotos - kwiat lotosu, który aktywowany pozwala rozciagać się właścicielowi jakby był z gumy.

Zdobywa go: Katnappé w Pojedynku Mistrzów

* Latawiec Longi - latawiec, pozwalajacy latać po niebie.

Zdobywa go: Kameleobot w Pojedynku Mistrzów

* Język Saipinga - niewielkie Shen Gong Wu pozwalające rozmawiać ze zwierzętami i rozkazywać im. Aby go jednak używać, trzeba mieć wielką cierpliwość do nich, bo zwierzęta niekoniecznie muszą sie słuchać.

Zdobywa go: Tubbimura w Pojedynku Mistrzów

* Latarnia Sun Chi - chińska latarnia, która łączy energię Chi wszystkich osób nią oświetlonych z energią Chi trzymającego latarnię.

Zdobywa ją: Omi w Pojedynku Mistrzów z dodatkowym wyzwaniem


12. Mala Mala Jong (Mala Mala Jong)

* Serce Jonga - żelazne serce zdolne ożywiać przedmioty martwe, a także co 1000 lat ożywiajace straszliwego Mala Mala Jonga. Z jego pomocą zostali stworzeni m.in. wspomniany Mala Mala Jong i Raksha.

Zdobywa je: Jack Spicer w Pojedynku Mistrzów


13. We własnej osobie (In the Flesh)

* Odwracające Lustro - jest w stanie odwrócić działanie każdego Shen Gong Wu, potrafi odbijac także ataki tak, aby wracały do właścicieli.

Zdobywa je: Raimundo (po stronie Heylinu) w Pojedynku Mistrzów

[edytuj] Seria 2

14. Dni przeszłości (Days Past)
brak nowych Shen Gong Wu (magiczna szkakułka nie jest Wu)


15. Cytadela Zagłady (Citadel of Doom)
brak nowych Shen Gong Wu


16. Łuska Błyskawicy (Shard of Lightning)

* Łuska Błyskawicy - pozwala właścicielowi, a także kazdej osobie trzymajacej to Shen Gong Wu razem z nim, na bardoz krótki moment poruszać się z prędkością światłą - dokładnie tak krótko, jak krótko trwa błysk błyskawicy. Z punktu widzenia użytkownika wygląda to jak zatrzymanie czasu.

Zdobywa ją: Jack Spicer

* Srebrzysta Manta - mała mechaniczna manta, która może zamienić się w latająco-podwodny pojazd.

Zdobywa ją: Omi w Potrójnym Pojedynku Mistrzów


17. Kryształowe Okulary (The Crystal Glasses)

* Kryształowe Okulary - niezwykłe Shen Gong Gu, które może ukazywac zarówno dalszą, jak i bliższą przyszłość temu, który je nosi.

Zdobywa je: Xiaolin

* Hełm Wushu - hełm, który odbija wszystko.

Zdobywa go: Omi w Pojedynku Mistrzów


18. Miasto Pandabuabby (Pandatown)
brak nowych Shen Gong Wu


19. Wielki Omi (Sizing Up Omi)

* Skrzydła Tinabi - skrzydła, dzięki którym właściciel może latać jak orzeł. Zostawiają za sobą ładny ślad tęczy. Dość ciężko jest je opanować.

Zdobywa je: Heylin

* Rękawica Jisaku - rękawica przyciagajaca wszystko jak magnes.

Zdobywa ją: Cyklop w Pojedynku Mistrzów

* Kolec Starych Piorunów - może strzelać piorunami.

Zdobywa go: Omi w Pojedynku Shen Yi Bu


20. Wejście Smoka (Enter the Dragon)

* Kopiący Pancernik - jeden z czterech Shen Gong Wu służących do podróżowania. Przy jego pomocy można kopać tunele - nie tylko w ziemi.

Zdobywa go: Jack Spicer

* Łapka Ju-Ju - kwiat, który wypuszcza z siebie żądlące owady.

Zdobywa go: Heylin

* Miotacz Jedwabiu - wystrzeliwuje jedwabną i mocno klejącą sieć.

Zdobywa go: Omi w Pojedynku Mistrzów


21. Piasek Czasu (Sands of Time)

* Piasek Czasu - klepsydra, dzięki której właściciel oraz wszyscy i wszystko, czego będzie dotykał, może podróżować w czasie.

Zdobywa go: Jack Spicer

* Słodki Bobas Między Nami - złota statuetka dziecka, które po aktywacji zamienia sie w złotego olbrzyma, zdolnego strzelać pieluchami i wydajacego z siebie straszne dźwięki.

Zdobywa go: Jack Spicer z Drużyną Zła.

* Rubin Ramzesa - czerwony klejnot, który pozwala właścicielowi używać telekinezy.

Zdobywa go: Omi i stary Omi w Pojedynku Mistrzów


22. Słyszeć Trochę Zła, Widzieć Trochę Zła (Hear Some Evil, See Some Evil)

* Muszla Telepatii - muszla, która pozwala właścicielowi słyszeć myśli wszystkich osób, jakie go otaczają.

Zdobywa ją: Xiaolin

[edytuj] Spis Shen Gong Wu

Lista wszystkich Shen Gong Wu, jakie pojawiły się dotąd w polskiej wersji oraz ich oryginalne nazwy. Dookładne opisy Shen Gong Wu znajdują się w temacie "W jakim odcinku jakie Wu".

1. Moneta Modliszki - Mantis Flip Coin

2. Trzytonowa Tunika - Two-Ton Tunic

3. Oko Mistrza Dashi - Eye of Dashi

4. Trzecia Ręka - Third-Arm Sash

5. Pięść Tebigonga - Fist of Tebigong

6. Jetbootsu - Jetbootsu

7. Małpia Buława - Monkey Staff

8. Pajęczy Grzebień - Tangle Web Comb

9. Złote Pazury Tygrysa - Golden Tiger Claws

10. Pałeczki Przemiany - Changing Chopsticks

11. Ostrze Zawieruchy - Sword of the Storm

12. Opończa Cieni - Shroud of Shadows

13. Hełm Jonga - Helmet of Jong

14. Pierścień Dziewięciu Smoków - Ring of the Nine Dragons

15. Oko Sokoła - Falcon's Eye

16. Szafirowy Smok - Sapphire Dragon

17. Ogon Węża - Serpent's Tail

18. Kula Tornami - Orb of Tornami

19. Gwiazda Hanabi - Star Hanabi

20. Giętki Lotos - Lotus Twister

21. Latawiec Longi - Longi Kite

22. Język Saipinga - Tongue of Saiping

23. Latarnia Sun Chi - Sun Chi Lantern

24. Serce Jonga - Heart of Jong

25. Odwracające Lustro - Reversing Mirror

26. Łuska Błyskawicy - Shard of Lightning

27. Srebrzysta Manta - Silver Manta Ray

28. Kryształowe Okulary - Crystal Glasses

29. Hełm Wushu - Wushu Helmet

30. Skrzydła Tinabi - Wings of Tinabi

31. Rękawica Jisaku - Glove of Jisaku

32. Kolec Starych Piorunów - Thorn of Thunderbolt

33. Kopiący Pancernik - Tunnel Armadillo

34. Łapka Ju-Ju - Ju-Ju Flytrap

35. Miotacz Jedwabiu - Silk Spitter

36. Piasek Czasu - Sands of time

37. Słodki Bobas Między Nami - Sweet Baby Among Us

38. Rubin Ramzesa - Rubin of Ramses

39. Muszla Telepatii - Mind Reader Conch

40. Widmo Strachu - Shadow of Fear

41. Przyczajona Puma - Crouching Cougar

42. Lasso Boa Boa - Lasso Boa Boa

43. Monsunowe Sandały - Monsoon Sandals

44. Mozaikowa Szala - Mosaic Scale

45. Skrzydła Monarchy - Monarch Wings

46. Księżycowy Medalion - Lunar Locket

47. Skrzela Hamachi - Gills of Hamachi

48. Czarny Żuk - Black Beetle

49. Sfera Yun - Sphere of Yun

50. Cesarski Skorpion - Emperor Scorpion

51. Kość Zing-Zom - Zing-Zom Bone

52. Fontanna Wiedzy - Fountain of Hui

53. Orłoskop - Eagle Scope

54. Księżycowa Szarańcza - Moonning Locust

55. Shenkangur - Shengaroo


Inne pojęcia i przedmioty występujące w serialu

* Magiczne szkatułka - szkatułka, a konkretnie chińskie pudełko na puzzle, w której Wielki Mistrz Dashi zamknął ducha pokonanej Wuyi. 1500 lat po tym wydarzeniu została uwolniona przez Jacka Spicera uwolnił wuyę z szkatułki. Po odzyskaniu przez Wuyę ciała, Omi udaje się w przeszłość, aby poprosić Mistrza Dashiego o stworzenie drugiej. Szkatułkę może otworzyć tylko ten "który będzie miał potrzebę ją otworzyć".
* Włócznia Guan - broń Mistrza Mnicha Guana, dla której ten jest w stanie zrobić wszystko - nawet wykraść smoka Dojo. Jest bronią dość niezwykłą i, jak twierdzi sam Guan, źródłem jego potęgi.
* Zupa Lao Mang Long - magiczna zupa, którą Hannibal Roy dał Chase Youngowi. Zapewnia ona nieśmiertelność i wieczną młodość temu, który ja wypije, ale zupełnie też zmienia jego charakter - oraz wygląd. Jej głównym składnikiem jest smok.
* Kometa Heylinu - przerażająca kometa, która powoduje niebezpieczną aktywność Shen Gong Wu. Użycie któregokolwiek z nich powoduje, że dane Wu ożywa i dąży do uzyskania władzy nad swym właścicielem poprzez inne Wu. Jest niebezpieczna tylko przez 3 dni.
* Rok Zielonej Małpy - w kalendarzu chińskim co rok małpy następuje co 12 lat; w serialu jest to okres, kiedy moc Małpiej Buławy jest największa, a same małpy wyjatkowo potężne.
* Broń Wudai - broń żywiołów, którą otrzymuje każdy z czterech Smoków.
* Ptak Raju - może wzmacniać umiejętności Smoków.
* Ptak Ying Ying - niezwykły ptak - środek transportu Hannibala Roy'a
* stwór chi - potwór pochodzący ze świata ying-yang pożera ludzią ich chi,zabierając im tym samym własnej woli

ataki :
Cios pantery i atak lamparta - ciosy
Małpi na drzewo skok - to wskok na drzewo bez ześlizgnięcia się po gałęziach
małpi pięść - to silne uderzenie ręką
uderzenie małpy - to uderzenie ze skokiem
odwrócenie małpy - to zchylenie się podczas gdy wykonywane jest uderzenie małpy

ataki wybrańców :

Cios tornado - Omi zaczyna się kręcić i uderza w strumień wodu który rozprasza
Cios tsunami -potężne uderzenie które może odeprzeć wielę ataków używa go Omi
Rzut na mate - używa go Kimiko zapalają się jej ręce i może miotać ognistymi kulami.
Tajfunowe bum - używa go Raimundo klaszcze w dłonie co wywołuje wichurę
Sejsmiczny wykop - używa go Clay to tupnięcie powoduje przerwanie się ziemi.
Instynkt tygrysa - używa go Omi, ma wtedy niesamowite wyczucie
Figura czterech smoków xiaolin - to bardzo moca figura którą tworzy cała grupa.


Shen Gong Wu żywiołu :

Clay - 3 ręka
Raimundo - ostrze zawieruchy
Kimiko - gwiazda hanabi
Omi - kula tornami

Ulubione Shen Gong Wu

Clay - odwracające lustro
Raimundo - złote pazury tygrusa
Kimiko - gwiazda hanabi
Omi - kula tornami
Jack- małpia buława
pandababa- pięść tepigonga

Pozdrowienia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum sport snookerkopernik Strona Główna -> telewizja
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Theme ACID v. 2.0.20 par HEDONISM
Regulamin